Csökkenő kg-ok, cm-ek, növekvő izomtónus, szárnyaló önbizalom.
Nem ígéretek-TÉNYEK
Nem fiktív emberek-VALÓDIAK.

  • box6
  • box3
  • box5
  • box2
  • box4
  • box1

Kezdlap 01„Szoptatás alatt ne eddzél, a gyerek egyen, amit akar, ráér lefogyni”- és hasonló sztereotípiák. Pontosabban fogalmazva ezek valójában a tájékozatlanságból fakadó kibúvók. A sportolás szoptatásra gyakorolt hatásáról, a szülést követő helyes testedzésről bővebben a Kismama E-bookomban olvashatsz.

Most szeretném esettanulmányokat mutatni Neked. Gracza Ildikó babája másfél éves koráig szoptatott, közben heti 3 óra edzéssel építette fel ezt a kockahasat magának. Ez egy nő önbizalmának rendkívül jót tesz, egyéb élettanilag  pozitív hatásairól pedig elgondolkodhatsz, egyet kiemelve ezekből: az erős törzsizomzatot igenis minden kismamának fel kellene építenie, már csak ha azt az egy faktort nézed, mennyi időt tölt  a karjaidban a babád. Másik vitathatatlan pozitívum pedig a nagyobb gyermekre gyakorolt hatás. Ez itt Ildi kisfia, másfél hónap eredményét láthatod. PÉLDAKÉP. Csupa nagy betűvel. Miért életfontosságú, hogy a gyermeked nemcsak eleget mozogjon, hanem edzésre is  járjon?

Az én lányaim is járnak edzeni, 4 éves koruktól kezdve, a kicsi ahogy betölti a 4. életévét, ott fog lubickolni az uszodában, és vannak kis bajnokaim is, akikkel foglalkozom vagy a csoportos óráim keretén belül, vagy online programomban. Miért érzem ezt küldetésemnek?

Azt biztosan tudjátok, mert már korábban többször írtam, hogy amennyiben az anya terhesen edz, azzal elősegíti a magzat finommechanikai mozgásainak fejlődését.

Az agy tömegének fejlődésének gyorsabb más szervek fejlődéséhez viszonyítva. Az idegek velős hüvelyének kialakulása kb. 2 éves korra befejeződik, viszont 6-8 éves korig nagyon intenzív idegrendszeri fejlődési szakasz figyelhető meg. 14 éves korra az idegpályák kialakulnak.

Kezdlap 02Miért fontos ez? Mert minél dúsabb egy izomterület beidegzése, annál finomabb  mozgásokra képes. A korán megkezdett, minél intenzívebb edzés egyik legnagyobb előnye tehát a komplex agyműködés.

A megfelelő minőségű edzésmunka elősegíti a testsúly optimalizálását, és a stressz levezetését is. Ha azt akarod, hogy a gyereked jobban teljesítsen, ne sajnáld az idődet arra, hogy elvidd edzeni! Miért?

 Mert gyorsabban tudják a gyerekek azonosítani az ingereket, nő az önbizalmuk és koncentrálóképességük, a fluid intelligenciájuk (új szituációkra reagálás) és csökkenti a hangulatingadozásukat.

Az elhízás és az elhízás okozta betegségek, mint a cukorbetegség, anyagcsere-zavarok a mozgással előzhetőek meg legkönnyebben.

És mégis mi a megfelelő minőségű edzésmunka?

Minden életkorban megvan, mire kell helyezni a hangsúlyt. A törzserősítésnek 7 éves kortól állandóan jelen kell lennie a tréningekben, mert a gerinckörnyéki izmok állandó erősítése nélkül sem kiemelkedő versenyeredményre nem lehet számítani, sem derékfájás nélküli életre.

Az irányváltoztatások, a lassítások, sebességnövelések 12-13 éves korig alakíthatóak igazán.

Az állóképesség 10 éves korig ugrásszerűen növekszik, de a legalkalmasabb idő erre a 12-16 év. Akinek nincs meg gyermekkorában az alapja a későbbi erős terheléshez, az nemigen számíthat arra, hogy később eredményes sportoló lesz.

Erőnövelést elsősorban saját testsúlyos gyakorlatokkal, 1-2 kg-os kis súlyzókkal, kis medicin labdákkal célszerű végeztetni a gyerekekkel.

A fejlődés nagyon egyéni, minden gyerek más és más eset, más és más motivációval, így a terhelést egyénre lebontva kell megtervezni. És nagyon fontos, hogy mivel gyerekekről van szó, lesznek hullámvölgyek, amikből a szülőnek kell kisegítenie a csemetéjét.

Az a nézet, hogy mozog eleget az iskolában, meglehetősen elavultnak tekintendő. Egy gyereknek szüksége van a rendszeres edzésre a stressz levezetése, az immunrendszer erősítése, és a későbbi képességeinek megalapozása érdekében. Vigyük edzeni a gyereket!

 

E Book IRAz orvos előírja cukorbetegség és társbetegségei esetén az életmódváltást, csak nem tudod, hogyan kezdj hozzá. Ez a könyv egy elméleti rendszert ad a kezedbe a gyakorlatba azonnal átültethető módszerekkel, mintaétrenddel, receptekkel.

Referenciáinkat folyamatosan publikáljuk, így látod, hogy amit oktatunk, az a gyakorlatban működik.

Megtalálod magadban a sikeres váltáshoz elengedhetetlen lendületet és hajtóerőt.

Ez egy életmód GPS Neked, a világbajnok vitalitásod felé Dr. Magyar Katalin és a Cukrom.hu ajánlásával egy 10-szeres profi világbajnoktól.

Érdekel? Jelezd a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen! Díj: 4.000 Ft.

 

 

 

gyngyvr

 

 

Mozaik 01

Lemondtál már az egészséges, vitalitással, és önbizalommal teli életről?

https://www.instagram.com/cs_dr/

 

Akkor képzeld el, milyen érzés, amikor olyan egészségi állapotot, csúcsformát és önbizalmat érsz el a BAJNOKOK ÉLETMÓD PROGRAMMAL, amiről a nem is álmodtál korábban! - mert nálunk a teljes testi és lelki átalakulások már szinte rutinszámba mennek.

Mozaik 02

Kiknek tudunk segíteni elsősorban így?

§ külföldön élőknek /mivel online nincsenek akadályok /

§ akik nem tudnak kimozdulni időhiány miatt (baba, sok munka)

§ akik valamilyen betegségben szenvednek (referenciáink IR, IGT, pajzsmirigy, PCOS, Lyme-kór, elhízás okozta betegségek, evészavarok)

§ vezető beosztású embereknek (rövid idő maximális eredmény az elvük, itt megkapják)

§ sportolóknak keresztedzésként

§ és leginkább az átlaganyukáknak, apukáknak, akik szeretnék visszakapni a régi alakjukat, önbizalmunkat, érezni, hogy olyan életük is lehet, mint évekkel azelőtt-vagy egy annál sokkal jobb, több.

Mozaik 03

Legyél Te a tested mestere, ne csak a régi formádat érd el, ………
de SOKKAL TÖBBET!

Tth Pl 3 hnap

Ne aggódj azon, ha most ezt nem tudod elképzelni. Nem olyan
bonyolult, és Te is meg tudod csinálni, mert egyedülálló szakmai gárdánk által kidolgozott, és gyakorlatban bizonyított kész rendszert kapsz a kezedbe. Mindenki meg tudja csinálni.

Mozaik 04

BAJNOKOK ÉLETMÓD PROGRAM KÜLDETÉSE

Küldetésünk, hogy segítsünk neked végre elérni álmaid alakját, energikus, önbizalommal teli bajnokká válni! Több száz dokumentált átalakulás után mondhatjuk, hogy az, amit oktatunk, az működik. Hiszel abban, hogy TE is kihozhatod magadból a maximumot? Milyen érzés az, amikor úgy nézel ki, és olyan erős vagy, amiről eddig még álmodni sem mertél? Mindezt munka, család, párkapcsolat mellett? Mi lehetővé tesszük neked.

Schill Adri talakuls

Az ideális az, ha megismerve a táplálkozás és neked megfelelő edzésmódszer alapelveit, magadnak tudod összeállítani a táplálkozási –és edzéstervedet úgy, hogy a mindennapjaiban ne legyél ráutalva senkire. Ne kelljen csodabogyókat és diétákat kipróbálgatnod, hanem felvértezve mindazon tudással, ami elegendő saját életmódod összeállításához, végre elérd azt az erőt-állóképességet és külsőt, megszerezd azt az önbizalmat, amiről korábban nem is álmodtál.
Célunk egy új életmód kultúra létrehozása, ahol a tag nem vezetgetve van, és tiltva, mit szabad és mit nem, hanem megkapja azt a tudást, amelyet megérdemel. A fentieket tagjaink képzésével érjük el / E-book-okkal, skype-konferenciákkal, előadásokkal/ úgy, hogy közben a gyakorlatban már alkalmazzák is az elméletben átadottakat.

Mozaik 05

 Mozaik 06

 Mozaik 07Mozaik 08

07 Pengeles szt akarsz

Facebook
Best UK Bookis w.betroll.co.uk Will Hill
 
How to get bonus http://f.betroll.co.uk/ Betfair