Csökkenő kg-ok, cm-ek, növekvő izomtónus, szárnyaló önbizalom.
Nem ígéretek-TÉNYEK
Nem fiktív emberek-VALÓDIAK.

  • box6
  • box3
  • box5
  • box2
  • box4
  • box1

Alapgyakorlatok

21. Függő lábemelés


21. Fgg lbemelsFüggeszkedj egy vízszintes rúdon, lábaidat tartsd kinyújtva, és emeld azokat majd engedd vissza és ismételd a mozdulatot, próbáld megakadályozni a test lengését. Próbáld meg kinyújtani teljesen a lábad, nekem itt nem ment a reggeli 3 órás futásom után.

 

20. Tolódzkodás


20. ToldzkodsEngedd le magad mélyre, majd nyomd vissza magadat. Ha szűken csinálod, tricepszre jobban hat, egyébként főleg mellizom.

 

19. Függő lábemelés hajlított térddel


19. Fgg lbemels hajltott trddelFüggeszkedj egy vízszintes rúdon, lábaidat tartsd kinyújtva, és emeld azokat majd engedd vissza és ismételd a mozdulatot, próbáld megakadályozni a test lengését. Hajlított lábbal könnyebb.

 

18. Hasprés ferde hasizomra


18. Hasprs ferde hasizomraOldalt fekszel, de figyeld meg a pozíciót, nem teljesen oldalt, hanem kb. 45 fokra, és kinyújtod a lábad, hasprés.

 

Facebook
Best UK Bookis w.betroll.co.uk Will Hill
 
How to get bonus http://f.betroll.co.uk/ Betfair