Csökkenő kg-ok, cm-ek, növekvő izomtónus, szárnyaló önbizalom.
Nem ígéretek-TÉNYEK
Nem fiktív emberek-VALÓDIAK.

  • szakacskonyv
  • skype
  • Online
  • e-book
  • bajnokok-edzese

Alapgyakorlatok

17. Hasprés váltott lábbal


17. Hasprs vltott lbbalAz alsó láb 10 cm-re talajtól, másik merőleges, hasprés közben vált a láb.

 

16. Lórúgás


16. LrgsElőrehajolva támaszkodj egyik kezeddel egy pad végére és másik kezedben tarts egy egykezes súlyzót.
A könyöködet tartsd magasan, és egyenesítsd ki alkarodat. Csak az alkaroddal végezd a mozgást, a mozgás végén keményen feszíts rá a tricepszedre, és tartsd így 2 másodpercig, mielőtt visszaengeded.

 

15. Kalapács


15. KalapcsFogd a kézi súlyzókat, és tartsd őket a tested mellett, könyöködet egy helyben tartva, lassan és egyenletesen emeld az egyik súlyzót a válladhoz. Ereszd vissza, és a másik karral is ismételd a mozdulatot. A gyakorlatot végezheted állva és ülve is, mindkét karral gyorsabb.

 

14. Bicepsz mindkét, vagy váltott karral

 
14. Bicepsz mindkt vagy vltott karralÁllj egyenesen, a kiinduló pozícióban a karjaid a tested mellett lógnak, kezdd el behajlítani a karodat. Mikor az alkarod a bicepszedhez ér, pár pillanatig próbáld meg tartani a súlyt. Ez után lassan engedd vissza a súlyt. A könyöködet tartsd a testedhez minél közelebb és lehetőleg mozdulatlanul. Ha behajlítod a derekadat és "rásegítesz" az emelésre, az nem jó.

 

Facebook
Best UK Bookis w.betroll.co.uk Will Hill
 
How to get bonus http://f.betroll.co.uk/ Betfair