Csökkenő kg-ok, cm-ek, növekvő izomtónus, szárnyaló önbizalom.
Nem ígéretek-TÉNYEK
Nem fiktív emberek-VALÓDIAK.

  • szakacskonyv
  • skype
  • Online
  • e-book
  • bajnokok-edzese

Alapgyakorlatok

09.Fej fölé nyomás

09. Fej fl nyomsÜlve tarts két súlyzót a vállaidnál egyenes háttal, emelt fejjel. Nyomd ki mind a két súlyzót egyszerre a fejed fölé. Ne dőlj hátra, mivel ez sérülésveszélyes a hátra nézve.

 

 

08. Kitörés térdhúzással


08. Kitrs trdhzssalKitörés közben felhúzod a térded, majd visszateszed.

 

07. Guggolás súllyal


07. GuggolsÁllj kiegyenesedve vállszéles állásban, lábfejeid kissé kifelé mutassanak. Hajlítsd be térdedet, törzs kihúzva, hát egyenesen és fej felfelé (a szem egy ponton való rögzítése segíti ezt) az egész mozgás folyamán. A sarkadat mindig a padlón kell tartani.

 

06. Kitörés bicepsz

06. Kitrs bicepsz
Facebook
Best UK Bookis w.betroll.co.uk Will Hill
 
How to get bonus http://f.betroll.co.uk/ Betfair