Csökkenő kg-ok, cm-ek, növekvő izomtónus, szárnyaló önbizalom.
Nem ígéretek-TÉNYEK
Nem fiktív emberek-VALÓDIAK.

  • box6
  • box3
  • box5
  • box2
  • box4
  • box1

Alapgyakorlatok

05. Széles guggolás előre emelés

05. Szles guggols elre emels

04. Széles guggolás bicepsz

04. Szles guggols bicepsz

03. Merev lábú felhúzás


03. Merev lb felhzsA térdedet mozdulatlanul, mereven tartva hajolj előre. Enyhén behajlítva is lehet tartani a térdeket.

 

02. Sétálós kitörés


02. Stls kitrsVállszéles terpeszállás, egyenes tartás, lépj egy nagyot előre támadóállásba, a hátul maradó láb térde majdnem érintse a talajt. Az elöl lévő lábaddal teli talppal állj, a hátul lévő lábad pedig talp párnán. Ilyen módon bátran haladj tovább. A két lábfej lehetőleg maradjon egymással párhuzamos. A térd vonala sohasem megy a lábfejünk elé. Szépen, kihúzott hát.

 

Facebook
Best UK Bookis w.betroll.co.uk Will Hill
 
How to get bonus http://f.betroll.co.uk/ Betfair