Csökkenő kg-ok, cm-ek, növekvő izomtónus, szárnyaló önbizalom.
Nem ígéretek-TÉNYEK
Nem fiktív emberek-VALÓDIAK.

  • box6
  • box3
  • box5
  • box2
  • box4
  • box1

Alapgyakorlatok

25. Padra fellépés


25. Padra fellpsMinél magasabbra, annál hatékonyabb.

 

24. Oldalemelés


24. OldalemelsÜlj egy pad végére/állva, mindkét kezedbe fogj egy-egy súlyzót, ereszd le a karjaidat a tested mellé hüvelykujjakkal befelé fordítva. Belégzés után hajlítsd be enyhén a könyöködet, majd kilégzés közben emeld fel a súlyzókat kicsit vállmagasság fölé. Ebben a helyzetben tartsd meg pár pillanatig a súlyt, majd engedd lassan vissza a kiinduló helyzetbe. Ügyelj rá, hogy a felső ponton a kisujjad magasabban legyen, mint a hüvelykujjad.

 

23. Fekvőtámasz


23. FekvtmaszVariálhatod így is, vagy széles fekvőtámasz, szűk, stb. amit felírok Neked.

 

22. Hasprés


22. HasprsFeküdj hanyatt, a lábadat egy padra feltéve. A karodat kulcsold össze a fejed mögött, hajlítsd vállát a térded felé, annyira, hogy lapockáid 3-5 cm-re eltávolodjanak a padlótól. Tarts ki így egy másodpercig, majd ereszkedj vissza.

 

Facebook
Best UK Bookis w.betroll.co.uk Will Hill
 
How to get bonus http://f.betroll.co.uk/ Betfair