Csökkenő kg-ok, cm-ek, növekvő izomtónus, szárnyaló önbizalom.
Nem ígéretek-TÉNYEK
Nem fiktív emberek-VALÓDIAK.

  • box6
  • box3
  • box5
  • box2
  • box4
  • box1

Blog

Így edzünk mi, bajnokok!

Így edzünk mi, bajnokok! Élj Te is tűzzel, inspirálva, 100%-ig odapakolva magadat, szenvedéllyel, és az eredmény, a siker, a győzelem garantált!

Így edzünk mi, magyarok, egész Európában / a képeken Írország, Anglia, Svédország, Ausztria, Németország, Hollandia, Szlovákia, Magyarország/.

Legyetek bajnokok a mindennapokban!

20160713 174302

cs1

cs2

cs3

cs4

- 160 kg!

Adatok, grafikonok? Nem, abszolút nem-ezek az ONLINE program dokumentált SIKEREI /név, korosztály, ország/!

Júniusban az összfogyás a fogyasztási szakaszban lévő 62 bajnokomnál mindösszesen 160 kg!!!!

Igazi nemzetközi csapat - Hollandia, Anglia, USA, Írország, Németország, Svédország, Szlovákia, Magyarország, de mind magyarok eredményei!

Ezek nem csak hiteles statisztikák - ezek a bajnokaim EREDMÉNYEI, SIKEREI! De az egész Bajnokok online program nem az eredményekről szól, nem az erő-állóképesség növekedésről, bombaformáról - nem, ettől sokkal többről. Az útról, amit bejársz közben, az önbizalom növekedésről, és arról, hogy megtanulsz a sok kis apró győzelemből győzni. Ez egy eszköz a kezedben, a mindennapokban, amivel kialakítod a győztes attitűdöt.

Legyetek bajnokok a mindennapokban!

/A 160 bajnokból vannak izomépítők, élsportolók, betegségük ellen életmóddal harcolók, állapotos kismamák, ők nem részesei a statisztikának./

Legyetek bajnokok a mindennapokban!

koro

o bontsban

zs1

Cukorbeteg kisfiú

Cukorbeteg kisfiú- a legtöbb betegségnél orvosi előírás az egészséges életmódra való váltás, ami vagy megvalósul, vagy nem. A legtöbb esetben-amikor nagyobb a baj, akkor tudatosul igazán a betegben-, hogy saját érdeke a váltás, és csak akkor teszi meg az első lépéseket. Felnőtteknél könnyebb dolog. Fel tudják fogni. De ha a saját gyereked van bajban? Mit teszel? „8 éves Anti sportoló kisfiú. Diabéteszt diagnosztizáltak nála, és előírták, hogy sportoljon. Viszont kézzel - lábbal tiltakozik, hisztizik, nem hajlandó. Pedig már vitték foci, kézi, úszásedzésre. Kapott otthonra kondigépet, de egyik sem tetszik neki. Nem hajlandó sportolni. 1) milyen sportot lenne érdemes megismertetni vele? 2) hogyan lehetne rávenni a mozgásra? (Utca végi boltig nem hajlandó sétálni)”

Nyilvánvaló, hogy a hajlam a cukorbetegségre öröklődik a családban. Te sem szeretnéd, ha beteg lenne a gyermeked, ebben biztos vagyok. Az, hogy Te cukorbeteg vagy, nem feltétlenül jelenti azt, hogy ennek a további generációknál is folytatódnia kell. Ha gyereked van -mint 3 gyermekes édesanya írom ezt neked-, akkor fel kell tenned magadnak a következő kérdéseket:


Példát akarsz mutatni neki, egészséges ételeket tenni elé az asztalra, igaz? És ez még a jobbik eset. Ha a gyermeked beteg, akkor biztos vagyok benne, hogy mindent elkövetsz azért, hogy a diétájának megfelelő ételek kerüljenek az asztalra.

  1. BAJNOKOK TIPPJE: példamutatásból csillagos ötös

Ray Orsolya: „A négy kisfiam közül az egyik öttusázik, szuper szép alakja van már most 8 évesen. Mikor megszületett a legkisebb fiam, sokszor előfordult, hogy cikizte a hasamat, kérdezte, hogy anya, de mikor fog már visszahúzódni, a Berci már egyéves. És tegnap végre ezt mondta: Anya, lassan izmosabb a hasad, mint az enyém. Annyira jólesett. A program elején, hogy miért is szeretném a változást, ez is az egyik motiváló tényezőim között volt, hogy a fiaim büszkék legyenek rám, és ugyan még van mit fejlődnöm, nagyon hálás vagyok Bettinek ezért a lehetőségért, hogy 4 gyerek mellett csinálhatom itthon:) Imádom az edzéseket!!!!. A fiam azt mondta, olyan vagyok, mint egy szuperhős.”

Én minden vasárnap megosztom, hogyan vitték át azon a héten a bajnokaim az életmódjukat a családjukra. Mind az edzés, mind az étkezés területén. Érdekes, hogy ha valamiben látják a gyerekek az erőfeszítést, a munkát, akkor önkéntelenül is elkezdik utánozni, kipróbálni, vágynak rá. Ha Te csak elviszed az edzésre, de Te nem csinálsz semmit, miért gondolod, hogy ő majd meg akar mozdulni? Nem lesz neki magától értetődő. Tudom, munka, háztartás, gyerek edzésre cipelése-az időmenedzsment lesz az egyik cikkem témája, megmutatom majd, honnan tudsz időt nyerni magadnak. Ha rendesen edzel Te is, akkor meg tudod mutatni a gyerekednek, hogy semmit nem adnak ingyen, mindenért küzdeni és harcolni kell, de amit a fejedbe veszel, és aminek megfizeted az árát, azt meg is tudod szerezni, azt el tudod érni. A gyerek utánozva tanul- az én 3 évesnek magától értetődő, hogy ha elvisszük edzésre, utánozza a mozdulatokat. Mutass példát neki TE!

  1. BAJNOKOK TIPPJE: Egészséges szokások kialakítása-amit élveztek mindannyian

Leveszi Dia: „Mai edzésem fiammal együtt: reggel 1 óra bicikli (kb 13 km), délután 1 óra foci, fél óra pingpong,fél óra tollas”

Ha a gyerek „ antisport”, nem olyan edzésre kellene vinni első körben, ami nehéz, vagy ami nem ad sikerélményt. El kell vinni bicajozni, tollasozni vele, beígérni valamit valamiért. Én most nyári szünetben –mivel dolgoznom kell- azért, hogy a triatlonuk mellett eddzem a lányaimat, elviszem magammal őket. Bicajozunk heti 4-szer, 21-25 km-t tekernek, én futok mellettük, olyan tempóban, amiben tudok beszélgetni velük. Aztán az odaút felében megállunk, és kapnak valamit a játszótéren, amit ők választanak, bármilyen gyümölcsöt /barack, dinnye, málna árus van/, vagy viszünk szendvicseket, esetleg gyümölcs alapú jégkrémet is kapnak. Így nem azt mondom, lányok, megyünk edzeni, hanem, hogy anya megy futni, Ti pedig jöttök játszózni, és észre sem veszik, hogy valójában nemcsak együtt vagyunk, hanem ők edzenek is közben. De ezt napi szinten be kell iktatni egy cukorbeteg kisfiú esetében. Majd pár hónap után következhetnek a puhatolózó kérdések, milyen edzésre járnak a barátok, és mielőtt megkérdeznénk, ő vajon akar-e menni, feltételt kell állítani neki. „Kisfiam, én akkor szabadítok fel időt arra, hogy Te is eljárhass a barátoddal edzeni, ha cserébe …” –és akkor nem úgy érzi, hogy rá van kényszerítve a mozgás, sőt….neki kell hajtania azért, hogy részt vehessen a foglalkozáson.

  1. BAJNOKOK TIPPJE:

Ráczné Bozsó Beáta: „Anyukám, légyszi csinálj joghurtos tortát,…ahhhhhh… Te mindig olyan jókat csinálsz”!

Cukorbeteg kisfiúnál elsődleges az étkezés, a megfelelő diéta. Az egész család térjen át az egészséges étkezésre, ami hidd el, ugyanolyan finom, és nem igényel több időt. Persze, nem egyszerű átállni abból a nézetből, hogy ide nyúlok, egy kis ropi, oda nyúlok, sütike, csokika.

Rózsa Kata bajnokom ma küldte: „ Nehézséget eleinte inkább az étrend betartása okozott, hiszen korábban elég sok szénhidrátot fogyasztottam, amiről nehéz volt lemondanom, de csak az elején volt ilyen szempontból „küzdelmes” a program ezen része. Szerencsére a párom mindenben támogat és sokszor az én étrendemből kerül ki a hétvégi menü.”

És igényelni fogja az egész család a Te ételeidet, át fogják venni a mozgásszeretetedet : Szépe Boglárka: „ csak annyit szerettem volna közölni,hogy ez a program nem csak a mi életünket,hanem a családunk eletet is megváltoztatja. Egyszerűen imádom!”

Én a programból tudtam idézni, de nyilvánvalóan ugyanúgy működik minden egyéb életmódváltásnál is.

Levonva a konzekvenciákat, egyértelmű az előírt diétának megfelelő főzés, a mozgás örömére való rávezetés, de a legfontosabbnak mégis a személyes példamutatást tartom.

 

Schmidt Felete Ildi Blog05



A feszes testért

Miért van az, hogy ruhamérettől, kg-októl független az, hogy valaki feszes-e, vagy sem? Miért látod egyre többször, hogy „strong is the new sexy”? Miért? Mert a feszes test a vonzó, és ez pár dolog nélkül, hacsak nem vagy genetikai csoda, nem fog menni. De megnyugtatlak, az idő ahogy halad, a csodák elröppennek a Te csoda testeddel egyszerre. Mi ez a pár dolog, amire figyelned kell, ha feszes testet akarsz?

EDZÉS- méghozzá erősítő

Hogy ne én legyek mindig a nagy megmondó, olvasd el Fazekas Tünde bajnokom tapasztalatait!

„Ha valaki esetleg azon gondolkodik, hogy szünetet tart, leírnám a tapasztalataimat. Eddig 3 hetes kényszerpihenő hatásai:
- hangulat rosszabb
- rosszul alszom
- napi feladatok időbeli tervezése rosszabb
- stressz szint karbantartása borzalmas
- súlyomat tartom
- PUDINGOSODIK AZ EGESZ TESTEM

A keményen megküzdött hasam puhul, a karjaim es combom feszessége csökken.”

Ennyi. Sokszor hallom, hogy „nyáron inkább majd futok, azzal is tudom tartani a súlyt”. A súlyt valóban, de az alakod biztosan nem. Végülis érdemes volt egész télen keményen edzened azért, hogy éppen nyárra, amikor learathatnád a babérokat, pár hét alatt tönkrevágjad. Az izmod két dolgot tud csinálni: NÖVEKEDNI, ha terheled eléggé, vagy SORVADNI.

Nem az a cél, hogy összefogó sztreccsben, alakformáló harisnyákban jól nézzél ki, nézd meg a mai huszonévesek többségét a strandon. Ki akar úgy kinézni, mint a többségük? Tehát tudomásul kell venned, hogy ha elérted a saját álomalakodat, annak megtartásához is kell –saját tapasztalatom alapján- napi fél óra, 25 perc kőkemény edzés, mert nem fogsz mumifikálódni, és nem is fogod tudni futásokkal bicajozgatásokkal fenntartani, mert az jó sok mindenre, mint az állóképességed növelése, ereid rugalmasságának növelésére, és sorolhatnám, de nem alakformálásra. Ezt tudomásul kell venned.

Krémek?
A legtöbb bőrfeszesítő krém kollagént, vagy elasztint tartalmaz, viszont ezeknek nagyobb a molekulamérete annál, hogy felszívódjanak. A nano-technológiával készült krémek hatása sem nem támasztott alá semmilyen kutatási anyaggal. Az biztos, hogy szebb lesz a bőröd, mivel sok olyan hatóanyagot tartalmaznak,amik hidratálják bőrödet. Amikor tekercselsz, az is hatásos 1 napig, mivel egyszerűen kinyomod a vizet-és a különböző illóolajok elősegítik ezt a vérkeringés serkentésével. Olvasod és értelmezed? 1 -2 napig, és kinyomod a vizet.

Étkezésed

„Szálkásítani és feszesíteni szeretnék, nem izmosítani”- és kis rózsaszín súlyzókkal bohóckodnak. Szálkásítani, de mit? Csak azt lehet szálkásítani, ami van. Az izmod két dolgot tud csinálni: NÖVEKEDNI, ha terheled eléggé, vagy SORVADNI. Az izmod ugyanolyan akkor is, ha éppen eltakarja a zsír. Mihelyt megfelelő módszerrel elégeted a zsírt, előbukkannak az izmok.

„Csak formálni akarom az izmaimat”- Izmaid formája genetikailag és fiziológiailag meghatározott. Van egy eredése és egy tapadása, hogy milyen formájú az alapvetően két dologtól függ: 1. az izom méretétől 2. a rajta levő zsír mennyiségtől Ha szeretnél egy izmot kidomborítani, akkor növelni kell a méretét és csökkenteni a rajta levő zsírt!

Hogy érdemes csökkenteni a zsírt az edzésen kívül? Étkezéssel. Ha alacsony a fehérjefogyasztásod, az izmaid feszessége csökken, aminek az egyik következménye az anyagcseréd lassulása, mivel egységnyi idő alatt a zsír 2, az izom 9 kcalt éget el, emiatt pedig bekövetkezik az elhízás.

Megoldás tehát a a fehérjebevitel növelése. ezen kívül a vitaminok, szőlőmag , zöldtea védik és serkentik az elasztin termelést.

 

Ray Blog04

Facebook
Best UK Bookis w.betroll.co.uk Will Hill
 
How to get bonus http://f.betroll.co.uk/ Betfair