Csökkenő kg-ok, cm-ek, növekvő izomtónus, szárnyaló önbizalom.
Nem ígéretek-TÉNYEK
Nem fiktív emberek-VALÓDIAK.

  • box6
  • box3
  • box5
  • box2
  • box4
  • box1

IR és pajzsmirigy alulműködés! Képtelenség lefogyni, képtelenség, hogy javuljanak az eredmények…tényleg?

Hashimoto, IR, tejérzékenység,

 szoptatás mellett, 3 hónapos babával kezdve

heti 3 óra edzéssel, napi 150 g szénhidráttal

„ 3 hónap -10 kg, és csökkentek a vércukor értékek, illetve a pajzsmirigy értékek, és az autoimmun alulműködésre szedett gyógyszer adag is.” /Haraszti Enikő/

==================

Minden ellened van, a betegségeid, és a szülés közelsége miatt nem is igen vállal senki.

Szeded a gyógyszereket.

Nem igazán tudod, hogyan kellene enned.

Nem igazán tudod, hogyan kellene edzened.

Mindkét betegség szinte velejárója a túlsúly.

===================
Szeretnél változtatni, és elgondolkodsz.

Több akaraterőd lesz?
Több tudásod lesz?
Nem az akaraterőn múlik.
===================
Érdekel, hogy nálunk miért van ennyi sikertörténet?
Vagy önként szívsz továbbra is, kipróbálva mindent,
vagyonokat kidobva

órákat edzve naponta
egyre frusztráltabban
egyre nagyobb súlyfelesleggel,
míg végül végleg fel nem adod?

Milyen segítségre találhatsz nálunk?

GYAKORLATban azonnal alkalmazható elméleti képzésre
GYORSan elkészíthető, több mint 200 receptre épülő menüsorra
GYORS vitalitás, erő-és állóképesség növekedésre az élvezetes, otthon is végezhető edzések miatt

de vigyázat: kicsattanó életenergia várható
„A vitalitásom és teherbíró képességem pedig nőtt, nem is akárhogy”
===================
A bajnokaink nem is rég ott tartottak, ahol Te ma.
Nézegették, gondolkodtak, náluk működne-e az online program.

HOGYAN BEFOLYÁSOLJA AZ IR súlyodat?

Múlt héten a pajzsmirigy alulműködés testsúlyra gyakorolt hatását vettem górcső alá, most nézzük, hogy miért nehéz fogyni IGT, IR, PCOS esetén!

Az inzulin a raktározó hormon, ha túl sok inzulin van a szervezetedben, ez hízáshoz vezet. Az IR, IGT egyik tünetének a hasi elhízás tekintendő. Amikor szénhidrátokat fogyasztasz, a vércukorszinted emelkedni kezd. Az emelkedő vércukor, jelet küld a hasnyálmirigyedben üldögélő béta sejteknek, hogy inzulint válasszanak ki. Ekkor az inzulin egyéb sejtekhez kötődik, aminek a hatására a glukóz (cukor) bejut ezekbe, és energiaként el tud használódni az ételeiddel elfogyasztott szénhidrát. Olyan, mint egy kapuőr, amely ahhoz szükséges, hogy a sejtjeid működéséhez szükséges szénhidrát beléjük jusson a véráramból.

„Állandóan éhes vagyok, és csakis édességet kívánok, de abból töménytelen mennyiséget”

Igen, ez is az inzulin egyik hatása. A kutatások már régen bizonyították, hogy a leghatékonyabb módszer, amely az inzulin érzékenységed fokozza, az alacsony szénhidráttartalmú diéták alkalmazása. 

Lássuk, mit jelent ez a gyakorlatban!

A BAJNOKOK PROGRAM klinkavezető főorvos asszonya az általános irányelveket ismerteti, mivel a személyre szabott napi szénhidrát mennyiséget orvos határozza meg.

„Az optimális szénhidrátcsökkentett diétával kapcsolatos magyar és nemzetközi irányelvek a következők : az étrend 45 %-a legyen lassú felszívódású szénhidrát, 25 %-a fehérje, 30 %-a zsír és legyen napi 30-40 gramm a rostbevitel. Ez a Nemzetközi Elhízástudományi Társasás ( IASO ) és a Magyar Obezitológiai és MozgásterápiásTársaság ( MOMOT ) ajánlása. A Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége és az Amerikai Dietetikus Társaság is egyetért a szénhidrátbevitel-csökkentett táplálkozással.

A szénhidrát-csökkentett étrenden általában a napi 150 gramm szénhidráttartalmú diétát értjük. ( Csak, hogy tudjuk ezt mihez viszonyítani : a magyarok átlagos napi szénhidrát-bevitele 330-400 gramm .. )”

A napi szénhidrát adagot több étkezésre kell elosztanunk, a következőképpen : reggelire 30 gramm, tízóraira 15 gramm, ebédre 50 gramm , uzsonnára 15 gramm, vacsorára 30 gramm fogyasztása javasolt. Este lényegesen kevesebbet együnk, mint délben, mert éjszaka a zsírok oxidációja lelassul, fizikai aktivitás nincsen, tehát az este elfogyasztott szénhidrát zsírként fog elraktározódni.

Diétánkban kerülni kell a gyorsan felszívódó szénhidrátokat, helyettük az alacsony glikémiás indexű, lassabban emésztődő szénhidrátokat javasolt fogyasztanunk, mert ezek elnyújtottabb és kiegyensúlyozottabb vércukor-emelő hatással bírnak. Ajánlottak a teljes kiőrlésű gabonaipari termékek.

A zöldségfélék, saját anyagukkal sűrített főzelékek, alacsony glikémiás indexű gyümölcsök sokféleséget biztosítanak az étrendben, emellett magas a vitamintartalmuk is, gazdagok ásványi anyagokban és antioxidánsokban.

A sovány húsok fehérjetartalma jelentős, fontos étrendünkbe építeni a halakat és a tojást.
Előnyösebb, ha magunk főzünk, mert így sok adalékanyagtól, tartósítószertől, sótól megkímélhetjük magunkat. Az asztali sózást lehetőleg kerülni kell, hiszen ismerjük a túlzott só fogyasztás veszélyeit ( magas vérnyomás, csontritkulás, gyomorrák rizikó fokozódása ) . Olyan fűszereket használjunk, melyek nem károsak az egészségre és fokozzák az anyagcserét is ( pl. mustár, gyömbér, torma ).

A tiszta, céltudatosan szabályozott táplálkozás nagyon fontos testünk alakítása és egészségünk megőrzése szempontjából, de csak a rendszeres mozgással, sporttal EGYÜTT érhetünk el tartós sikert !” /Dr. Magyar Katalin/

A BAJNOKOK PROGRAM

Célunk egy új életmód kultúra létrehozása, ahol a tag nem vezetgetve van, és tiltva, mit szabad és mit nem, hanem megkapja azt a tudást, amelyet megérdemel. Valljuk be, egy átlag embernek az orvos annyit mond, mi a napi szénhidrát kerete, és ad tájékoztató anyagot. Ez már az induláshoz sem elég.

Meg kell tanulni azokat az alapelveket, ami alapján étrendet tud összeállítani, meg kell ismertetni azzal az edzésmódszerrel, amivel leghatékonyabban javíthat a receptorok inzulinérzékenységén, azaz adni kell olyan háttértudást, amivel képes lesz saját szervezetét maximálisan támogatni.

Ehhez nyújt segítséget a Bajnokok Program egyedülálló szakmai stábja. http://www.csabibettina.hu/szakmai-stab.html

ÉS, HOGY MENNYIT TUDSZ TENNI MAGADÉRT?

Siklós-Szondi Anikó: IR –ÉS PAJZSMIRIGYBETEG: ”Letelt a 6 hét, 5,5 kg-mal vagyok kevesebb, mint az induló súlyom! Az arcom olyan, mint egy húszévesé, a bőröm szintén! Ezt neked köszönhetem! A heti 3 edzést tartom, érzem, hogy sokkal jobban érzem magam, a kilók peregnek le rólam! NEM MELLESLEG, ízlenek is az ételek, tehát örömmel csinálom és eszem is őket! Már a régi nadrágokból is fel tudok venni egy-kettőt! Jó úton haladok, nem hagyom abba, csinálom rendesen! Április végén megyek vissza az orvosomhoz, vérvétel után, naggggyon kíváncsi vagyok a leletemre. Remélem, hogy ezzel az életmód változtatással nem kell többet IR gyógyszert szednem!”

A legtöbb életmóddal összefüggő betegségben orvosi előírás az egészséges életmódra váltás. Ehhez nyújt segítséget a program, viszont minden esetben előzetes feltétel az orvosi diagnózis ismertetése, és a kezelőorvossal való folyamatos kontakt. Semmilyen klinikai vizsgálat nem készült, a program az egészséges életmódra váltást teszi lehetővé, amit orvos előír, viszont a páciens háttértudás nélkül a legtöbb esetben a gyakorlatban nem tud megvalósítani. Próbáld ki, Te mit tudsz tenni egy minőségi, teljes életért!”

 Tehát Te döntesz! Javulás, vagy betegség?

05 IR s pajzsmirigy alulmkds

Facebook
Best UK Bookis w.betroll.co.uk Will Hill
 
How to get bonus http://f.betroll.co.uk/ Betfair