Csökkenő kg-ok, cm-ek, növekvő izomtónus, szárnyaló önbizalom.
Nem ígéretek-TÉNYEK
Nem fiktív emberek-VALÓDIAK.

  • 4. Skype hivatkozás új
  • 3. E-Book hivatkozás új
  • 1. Online Program hivatkozás új
  • 2. Bajnok Edzések hivatkozás új
  • 5. Szakácskönyv hivatkozás új

A feszes testért

Miért van az, hogy ruhamérettől, kg-októl független az, hogy valaki feszes-e, vagy sem? Miért látod egyre többször, hogy „strong is the new sexy”? Miért? Mert a feszes test a vonzó, és ez pár dolog nélkül, hacsak nem vagy genetikai csoda, nem fog menni. De megnyugtatlak, az idő ahogy halad, a csodák elröppennek a Te csoda testeddel egyszerre. Mi ez a pár dolog, amire figyelned kell, ha feszes testet akarsz?

EDZÉS- méghozzá erősítő

Hogy ne én legyek mindig a nagy megmondó, olvasd el Fazekas Tünde bajnokom tapasztalatait!

„Ha valaki esetleg azon gondolkodik, hogy szünetet tart, leírnám a tapasztalataimat. Eddig 3 hetes kényszerpihenő hatásai:
- hangulat rosszabb
- rosszul alszom
- napi feladatok időbeli tervezése rosszabb
- stressz szint karbantartása borzalmas
- súlyomat tartom
- PUDINGOSODIK AZ EGESZ TESTEM

A keményen megküzdött hasam puhul, a karjaim es combom feszessége csökken.”

Ennyi. Sokszor hallom, hogy „nyáron inkább majd futok, azzal is tudom tartani a súlyt”. A súlyt valóban, de az alakod biztosan nem. Végül is érdemes volt egész télen keményen edzened azért, hogy éppen nyárra, amikor learathatnád a babérokat, pár hét alatt tönkrevágjad. Az izmod két dolgot tud csinálni: NÖVEKEDNI, ha terheled eléggé, vagy SORVADNI.

Nem az a cél, hogy összefogó sztreccsben, alakformáló harisnyákban jól nézzél ki, nézd meg a mai huszonévesek többségét a strandon. Ki akar úgy kinézni, mint a többségük? Tehát tudomásul kell venned, hogy ha elérted a saját álomalakodat, annak megtartásához is kell – saját tapasztalatom alapján - napi fél óra, 25 perc kőkemény edzés, mert nem fogsz mumifikálódni, és nem is fogod tudni futásokkal bicajozgatásokkal fenntartani, mert az jó sok mindenre, mint az állóképességed növelése, ereid rugalmasságának növelésére, és sorolhatnám, de nem alakformálásra. Ezt tudomásul kell venned.

Ray Blog04Krémek?
A legtöbb bőrfeszesítő krém kollagént, vagy elasztint tartalmaz, viszont ezeknek nagyobb a molekulamérete annál, hogy felszívódjanak. A nano-technológiával készült krémek hatása sem nem támasztott alá semmilyen kutatási anyaggal. Az biztos, hogy szebb lesz a bőröd, mivel sok olyan hatóanyagot tartalmaznak,amik hidratálják bőrödet. Amikor tekercselsz, az is hatásos 1 napig, mivel egyszerűen kinyomod a vizet-és a különböző illóolajok elősegítik ezt a vérkeringés serkentésével. Olvasod és értelmezed? 1 -2 napig, és kinyomod a vizet.

Étkezésed

„Szálkásítani és feszesíteni szeretnék, nem izmosítani”- és kis rózsaszín súlyzókkal bohóckodnak. Szálkásítani, de mit? Csak azt lehet szálkásítani, ami van. Az izmod két dolgot tud csinálni: NÖVEKEDNI, ha terheled eléggé, vagy SORVADNI. Az izmod ugyanolyan akkor is, ha éppen eltakarja a zsír. Mihelyt megfelelő módszerrel elégeted a zsírt, előbukkannak az izmok.

„Csak formálni akarom az izmaimat”- Izmaid formája genetikailag és fiziológiailag meghatározott. Van egy eredése és egy tapadása, hogy milyen formájú az alapvetően két dologtól függ: 1. az izom méretétől 2. a rajta levő zsír mennyiségtől Ha szeretnél egy izmot kidomborítani, akkor növelni kell a méretét és csökkenteni a rajta levő zsírt!

Hogy érdemes csökkenteni a zsírt az edzésen kívül? Étkezéssel. Ha alacsony a fehérjefogyasztásod, az izmaid feszessége csökken, aminek az egyik következménye az anyagcseréd lassulása, mivel egységnyi idő alatt a zsír 2, az izom 9 kcalt éget el, emiatt pedig bekövetkezik az elhízás.

Megoldás tehát a fehérjebevitel növelése. Ezen kívül a vitaminok, szőlőmag, zöldtea védik és serkentik az elasztin termelést.

Facebook
Best UK Bookis w.betroll.co.uk Will Hill
 
How to get bonus http://f.betroll.co.uk/ Betfair